Goed om te weten

U komt voor een intake of behandeling naar onze kliniek. Dan is het handig om vooraf al wat zaken te weten.

Afspraak maken, verzetten of afzeggen

Afspraak maken

Tijdens kantooruren van 8.00-17.00 uur, kunt u telefonisch een afspraak maken via het algemene telefoonnummer van Kliniek Mosaderma: 045 – 2080887. U kunt zich ook melden bij de balie in de kliniek. Krijgen wij via uw huisarts digitaal een verwijzing doorgestuurd, dan nemen wij binnen 24 uur telefonisch contact met u op om een afspraak te maken.

Als u uw e-mailadres en/of uw telefoonnummer aan ons doorgeeft, ontvangt u na het maken van uw afspraak eerst een bevestigingsmail of -sms van ons en later een herinneringsmail of –sms.

Afspraak verzetten of afzeggen

Bent u onverhoopt verhinderd? Dit kan natuurlijk een keer voorkomen. Geef dit dan zo snel mogelijk, maar tenminste 24 uur van te voren, telefonisch aan ons door. Iemand anders kan dan uw plaats innemen. Wilt u uw afspraak verzetten, dan wordt direct een nieuwe afspraak ingepland.

Een compliment, idee, of klacht

Heeft u een compliment, idee of klacht, dan horen wij dit graag van u

Wij doen er alles aan om u de beste behandeling te bieden en vinden het zeer belangrijk dat u hierover tevreden bent. Daarom vernemen we graag uw ervaring. Wilt u ons een compliment geven, heeft u een idee, verbeterpunt of advies, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar secretariaat@mosaderma.nl We stellen uw mening erg op prijs.

Uw eerste afspraak

Meenemen naar eerste afspraak

Als u voor het eerst naar een afspraak komt bij Kliniek Mosaderma, vragen we u een legitimatiebewijs (paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs) mee te nemen. Wij zijn wettelijk verplicht dit te controleren voor we u mogen behandelen.

Om tijd te besparen bij uw eerste afspraak, kunt u thuis alvast het digitale intakeformulier invullen. Dit kunt u met één druk op de knop, beveiligd, digitaal naar ons verzenden.

Back to top